Tova Olsson♥

Alla inlägg under februari 2011

Av tovaolsson - 28 februari 2011 19:59

Ska se familjen annorlunda nu så jah nu går jag men kommer om en timme ♥♥

så skrive rjag mer då hejdå hihi ☺

Av tovaolsson - 28 februari 2011 07:21

GodmorgonGodmorgon♥  

vaknade för typ 20 minuter sen   

jag och ella är hemma själva mamma och pappa jobbar och theo är på dagis♥

kl:9.30 kommer gustav och hämtar och och skjutsar oss te backen där väntar antagligen världens BÄSTA ELLEN ♥♥

sen ska vi åak te 16.00 sen åker vi hem hitt då ska ellen sova här ;))<3

men har inte så mycket att skriva ska packa lite saker så vi ses senare ;)♥



// tovalova ♥

<3

Av tovaolsson - 27 februari 2011 17:15

blev backen idag mä mamma och theo först sen mä Mickis och sen kom Molly också mamma och theo åkte hem ♥ det va liksom skit najs o åka mä Mickis & Molly det ägde !!!!! ♥♥ Måste göras om !   jag va där från 9-16.00 ;))

jag va där från 9-16.00  ;))


Imorgon kommer bästa Ellen och då ska vi också åka slalom kulkul ♥♥

men hon svarara ej när jag ringer :oo<3

hon får ta o gö de nu tycker jag !! <3

hihihihihihihihihihihihihhihihihiihihihihihihihihi


 





Ella Olsson min syster va på uv idag asså ungdomsvasan hon blev 14 av 142 tror jag det tycker iaf jag är skit bra så GRATTIS SYSTER !!! ♥♥ älskar dej ♥

även om vi bråka ibland hahahah ♥♥


Nu kommer lite bilder som jag har laddat in från mobilen  

KOMMENTERA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥☻


Lykke söt ♥  Magnus skulle vispa grädda till efterrätten men vispen gick sönder så ja som ni säkert ser blev det ingen grädde :((((((((  Lykke på lördag morgan när hon äter lite chips till frukost ;) ♥  Olivia i trappan   

   Hopp Hopp Med Lykke ♥

  Söta Mickis idag i backen ♥ iloveyou ♥

    

Jag och Mickis i backen idag ♥   

   Molly idag i backen ♥


  Första bilden jag tog mä nya mobilen ♥

ovanligt och se mej i 1 tofs ;)


får räcka mä dom bilderna ;)<3

kommentera nu dåe ;)<3<3


hejdå ses ♥


Av tovaolsson - 26 februari 2011 21:05

Hejsan allihopa sitter här och smsar och chattar   

han tyvärr inte ladda in bilderna så dom kommer någon annan dag x))

imorgon blir det slalom med mathilde , olivia , åsa , mamma och theo kulkul♥

ska jag åka bräda eller skidor ? har ej bestämt mej än   

hihi säg ni va nu tycker ♥

anna och jag är juh bara så bäst liksom ♥ ;)

funderar på att göra en ny header bild men vet ej vilka bilder jag ska ta ?

hjälp tack   

är på blogg humör nu men vad kan man skriva om då ?

hjälp här med tack :PP

kollade iaf nyss på melodifestivalen jag tyckte inte någon va så jätte bra men några va väl okej .. :)

bara så ni vet så längtar jag tills på månda då kommer Ellen Bäst hitt och sover över !<3 vi ska ha jätte kul vii   

sen på tisdag ska vi bowllaa mä orienteringen kulkul + att vi ska äta pizza ;)<3

sen från tisdagen till onsdagen sover noa och bella här då ska vi ha jätte kul mä<3

på onsdagen ska jag och noa och bella på tjejkväll hos bästa kari sen på kvällen det blir också kul  

Och på onsdagen fyller bästa ELLEN 13 år alla säger grattis te hon !! älskar dej Ellen♥♥

och på fredagen fyller bästa NOA 13 år alla säger grattis te hon mää <3 älskar dej mee Noa ♥♥

men nu ska jag snart sova om jag ska orka åka sllalom imorn så vi säger väl godnatt för dagen ♥


(ska fixa en header först kanske)


byebye hade bäst flodhäst som alla säger ;)<3



♥♥

Av tovaolsson - 26 februari 2011 10:15

Hejsan ♥

Nu är mathilde , olivia och lilla lykke här ♥

jag och ella sov juh som sagt hos dom inatt men nu är vi hos oss ist !  

jag håller på att skicka massa låtar till min NYA mobil (yy♥

men är lite trött förstår ni det ? , åkte juh 3 mil igår och la mej sent och vakna halv 8 eller 8   

idag ska jag se på skidor typ halv 12    hoppas svenskarna vinner ! ♥

men nu ska jag hitta på lite o gö så hej då ;)<3

kommer bilder ikväll<3 ;)

Av tovaolsson - 25 februari 2011 16:34

Åkte kortvasan idag (yy det ägde ! 

förra året åkte jag på 2,47 typ i år 2.10 så jag bättrade mej med typ 40 minuter!  jag är hel nöjd !!   

Sista milen va jag lite trött bara och första milen åkte jag på 45 min   

pappa körde rätt ut i ett cykelspår (det va såklart snö där) hahah och ramla !   

Det va lite kul det    

Ikväll ska vi till grannarna kulkul !

posten har inte kommit än ?    :oo

jag som ville ha ett brev från 3 att min nya mobil hade kommit men ingen post alls då   

dåligt !

men nu ska jag dra så ni får läsa detta sen kolla annat hihi   


// tova;)

Av tovaolsson - 24 februari 2011 19:07

HejjHoppGalopp  

Mathilde står just nu brevid mej här på mitt lilla rum hihi ^^) iloveyou♥

Idag har jag varit med Nicoo ♥♥ iloveyou♥

Nu har jag ÄNTLIGEN sortloov fan va skönt ♥♥

Kortvasan imorgon mää kulkul ♥

kanske ska åka me söta och fiina Carro Barro ♥ iloveyou  

pappa ska jag köra ifrån hihi ^^)

det kommer bli ass kul !! 

vi måste typ åka kl: 06.00      

Nästa fredag är det sfattetvasan också det kommer bli bäst !

jag ska åka andra sträckan som ni säkert vet    24 km   

ett lycka till kanske för imorn är det 3mil att åka !  

är på blogg humör   

föresten förlåt att jag inte skrev igår men orkade ej.!<3

vi hade juh som sagt slalom dag och det va najs vi åkte typ i 3,5 timma   

ankaren i källviken är skit brant på ett ställe men det gick bra ändå   

först åkte jag twintip och sen bytte jag och Nico så jag fick åka bräda det va kuligare     

åkte och hoppa   

men nu ska jag gå ner i källaren med pappa & fixa lite skidor till imorn så hejdå!


// en ny badad liten tovis   


Av tovaolsson - 22 februari 2011 15:00

ja nu ska jag säag vinnaren på denna tävling <3

   det blev jag ;)) <3

det blev 4-0 till mej   

men amanda är juh också sööt!!<3

japp så blev det <3

Ovido - Quiz & Flashcards