Tova Olsson♥

Direktlänk till inlägg 4 september 2011

tjatja :)

Av tovaolsson - 4 september 2011 18:02

ja är ganska dålig på att blogga hehe.

men det är jobbigt så de blir bara lite då och då.

huvudsaken jag skriver ibland.

men har tävlat idag och igår och i fredags.

natt DM sprint DM och staffet DM.

natt i fredags kom 7a av 11 inte så nöjd.

sprint DM igår kom 5a av 29 är nöjd :)

staffet DM idag kom 2a av vetinte.

de va jag ellen ella och maria i ett lag :)

vi är bääst !

måste gå  nu hejdå.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tovaolsson - 28 augusti 2011 15:05

tjotjo , har tävlat idag då .. kom 4a de söög måste ju komma på pallen tkr jag. igår kom jag 7a de va inte bra alls enligt miig xd men jag tror denna blogg ryker bara för att min data är ju trasig och kan ej blogga på bloggplatsen på min statsi...

Av tovaolsson - 23 augusti 2011 20:40

blir as korn nu för ella ska ha datorn :) ja skolan idag va mkt roligare än igår va på tipspromenade med sågmyra sk så ja de va väll najs alltså nu på kvällen men ella ska ha datorn nu så hejdå ses imorgon :) ...

Av tovaolsson - 22 augusti 2011 20:04

hejhej :) ledsen för dåålig bloggning men har haft så jädra mkt att göra i lördags va det vasastaffeten sen åkte vi typ direkt till mormor på 60 års kalas va uppe till 00.00 sen gick vi upp halv 9 på söndagen åkte på orientering och det gick skit ,...

Av tovaolsson - 19 augusti 2011 15:06

hejhej :) jag är allvarligt jätte döö trött .. orkar knappt skriva här :p men de är ett måste ! jag tänker bara på lägret i gbg jag vill liksom bara tillbaks ! saknar alla kompisar såå grymt mkt ! veronica maggio är bääst :p haha jag äl...

Av tovaolsson - 18 augusti 2011 17:43

hejhej :) nu va man hemma efter världens bääästa läger ! det va så kul önskar att jag bara liksom fick spola tillbaks tiden till tåget påväg dit. de va så grymt kul ! alla träningar alla aktiviteter och liseberg :o de är de bästa på länge !...

Ovido - Quiz & Flashcards