Tova Olsson♥

Alla inlägg under mars 2011

Av tovaolsson - 31 mars 2011 18:35

Tjenare <3

Vad tycker ni om den nya headern ? fin/ful ?

alla ska svara tycker jag !! <3

skrev inge igår för jag ha inte typ ;)<3

förlåt för de , blir inte så långt inlägg idag för jag är trött ;)<3

men lite iaf ! <3

Vad tycker ni om den här låten då ? ,, det är en kille som sjunger <3

 LYSSNA ! <3


men men , vet ej va jag ska skriva ;)<3

imorgon så är Maja och Nico lediga de ska och tävla i göteborg med RM lycka till<3



jaja ska göra en header till tovahjertamaja.bloggplatsen.se också nu så hejdå<3

Av tovaolsson - 29 mars 2011 14:23

hejhej ,<3

orienteringen i helgen ägde kan man lätt säga <3

jag sprang D 14 <3

jag kom 6a på lördagen och jag tävlade mot de som är ett år äldre också ! ;))

jag va iaf två från dalarna så jag är nöjd med det <3

det är så mkt att skriva om helgen , men det va iaf det bästa på länge jag älskar verkligen orientering mest av allt på denna jord ! <3

det är så kul man vet aldrig vad som händer <3

iloveit!!!!!!!!!!!<3<3

men om ni vill veta mer om tävlingaran så fråga på ;)<3

aja igår va det skola :((

tråkigt , idag med !!

men slöjden är kul för vi gör en kul grej xd <3

bild sen när den är klar ! <3

men iaf ska snart göra en ny header när jag kommer hem just nu är jag med den här flickan <3

   iloveyou<3


jajamensan så är det men nu ska jag och Nico leka lite med barbie kanske xd <3 hahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahhahaha

hejdå<3


Av tovaolsson - 25 mars 2011 11:18

HejHej♥

sitter i skolan brevid Micca , hon hälsar alla ;)) <3

alla hälskar såklart tbx ;))<3

men idag blire Nyköpning !!

om typ 4 och en halv timme ! <3

längtar sååååååååååååå =))))))))<33

men måset snart gå och äta så jag hinner typ inte skriva mer nu,, hinner antagligen inte när jag kommer hem heller blir på söndag eller mångad ;)<3

hejdåå alla söta <33333


kram toviis♥

Av tovaolsson - 24 mars 2011 16:18

Hejpåer =)<3

som ni ser i rubriken är jag glad xd <3

jag cyklade till skolan idag det va en av sakerna , men nu kommer den bättre !

jag hoppade studs matta idag hos Maja med Nico <3

och jag klarade volt och stå upp (YY) 

jag har inte vågat sen jag fick nackspär för typ 2-3 år sen men nu vågar jag igen ! det "GILLAS" tycker jag ! <3

ikväll efter träningen på lungnet så ska vi hämta mamma som kommer hem från stochkolm !! <3

det blir bra det och imorgon bär det av till Nyköpning på första orienteringen ! <3

det kommer äga tycker jag <3

Noa & Bella ska med <3 + mamma då <3

det blir najs det !<3;)

amen då vet ni det mesta hejdå<3

om ni har tur hinner jag skriva imorgon annars blir det inte förns på söndag <3

ska ta med kameran så det kanske blir några bilder sen <3

byebye<3

Av tovaolsson - 23 mars 2011 19:27

Hej alla fin & ful haha nerrå bara fina xd;)<3

idag slutade jag sen ju    det suger ! 

14.40 vet att det inte är så sent men det känns sent för alla 5or går hem 14.00 !

ska göra en ny header snart tro ja , <3

men kan ingen göra en åt mej ? , min blir så fula ! 

om nån kan det kommentera det då , tack <3

det vore iaf jätte snällt ! ,<3

efter skolan idag kom farmor och hämta mej så jag följde med dom hem till grycksbo<3!

syran bakade sockerkaka den va lite konstig haha ;) 

men god !<3

har precis packat efter som på fredag kl: 16.00 går bussen från falun mot nyköpning ska på första orientering det kommer äga !! <3

längtar !<3

föresten nån som har några bra låt tips då ? ;) <3

kommentera dom då också tack <3

men nu ska jag packa klart ! <3

ses alla bbyes <3

   bild i repris<3

Av tovaolsson - 22 mars 2011 17:46

hej,<3

jag är lite avis på elin & maj som ska börja på gympa ;)<3

fast jag har ju gått & jag sluta för jag tyckte de va tråkigt & för att jag inte hinner ;(<3

men jag hinner faktiskt inte för på tisdagar och torsdagar är gympan mella 7-9 & jag har träning på tisdagar & torsdagar mellan halv 7- halv 8 ;) <3

& för den delen så kan ni bara fet glömma att jag slutar på längdskidor !

för det är lixom mitt liv ! <3

jag älskar dej & kommer alltid att göra såna är reglerna xd,<3

men aja så är det , idag va det skola först bjurs på språk & slöjd ;)

fast slöjden gick piss kan man säga ! :S

vi skulle göra klart våra linnen jag och micca men hann vi det elr.?

nej du långt ifrån xd<3

nu har vi haft vår sista syslöjd när vi går i sågmyraskolan och i 6an ;)

bara träslöjdkvar för oss ;)<3

men iaf efter bjurs hade vi elevens val då hade vi idrott ;)

det va kul !<3

sen va jag med elin&maj&vicky det ägde !<3

vi hoppade studsmatta snart kan jag göra volt & ställa mej upp IGEN !<3

för förut så fick jag nakspär & efter det har jag inte vågat gjort volt men nu är jag igång igen & det är ju bra <3

men nu ska jag snart på skidträning så jag ska byta om xd<3

hejdå allesammans <3

puss & kram   

Av tovaolsson - 21 mars 2011 18:13

Hej Alla !<3

va i skolan idag -.- inte kul xd 

hände inge spec. men imorgon är det språk :oo min bok är borta ?

hade den igår senas nu är den bara borta ? :oooooo

måste hitta den så jag ska leta !

efter skolan va jag med maja ner på byn o kolla på skor ;)

hon hitta några hon antagligen ska köpa xd

dom va snygga , men vet ni ? inga skor slår mina xd<3

ikväll blir familjen annorlunda om inte det är slut hoppas inte det!

katastroff solsidan är slut :(( det va ju så bäst lixom !

men aja så äre !<3

finns väl annat att titta på xd

försöker ladda ut videor på starten på lördagen inne på lungnet men det går inte så bra men om dte kommer en video vet ni ju vad det är iaf ;)

men hejdå vi ses <3


Av tovaolsson - 20 mars 2011 18:28

hej nu blir det ett kort inlägg ;)

idag va jag i backen och åkte bräda det va kul !

och så vill jag säag grattis till bästa Isabelle som blir 15 år idag ! <3

älskar dej<3

GRATTIS!!<3

men nu ska jag gå så hejdå!<3

Ovido - Quiz & Flashcards