Tova Olsson♥

Alla inlägg under maj 2011

Av tovaolsson - 31 maj 2011 18:57

Tja♥

Vet att jag redan kört en dag idag men kör en till ! ♥

Vad jag helst har på mej : det är väll Jeans linne och tjock tröja :P

Idag va det sista tisdagen i Sågmyraskolan :P

fast vi hade ju språk i bjurs då men ändå :)

Gjorde ett halsband på träslöjden :)

och så fick jag ta hem mitt linne från syslöjden ♥

va med mica efter skolan :)

vi tog lite bort :) friiiendssforever.blogg.se

men har typ kollat lite startlistor inför torsdagen startar 13:08 :) ♥

det blir bra det hoppas jag vinner :PP hahahha :))

hejdå :) ♥

   

Av tovaolsson - 31 maj 2011 06:22

Kör dag 4 nu : Bästa sommaren ♥

jadu , har haft jätte många bra sommrar :O

hur ska jag välja ,, men tar sommaren 2010 !♥

de va en ass bra sommar va med grannarna mkt och det gillas ♥

och så va jag på många orienteringstävlingar :PPP hahah det gillas med♥

men sommaren 2011 kommer bli BÄST ! ♥


Men ska snart iväg till bussen för sista gången ! :oo

sista gången jag ska till bussen i 6an ! :))

hur kunde tinden gå så fort ?!

10 JUNII SKPRINGER VI UT PÅ SOMMARLOOOOV ! ♥

hejdå<3


Av tovaolsson - 30 maj 2011 19:02

HejHej♥

kör dag tre nu :)

min absolut bästa vän ♥

har så många men tar maja magdic jag älskar dej ♥

du är en underbar vän ska du veta ♥

minnen som bara den med dej ♥

ja ♥


igår va det minimaraton :) ♥

jag kom 9a av 148 :)

är nöjd 1-6 får stå på pallen :(

men jag kom 9 såå jobbigt men nästa år tar jag dom allt ! :) ♥

men va nyss och badade med maja nico emma linnea och tove + lovis och mio :)

imorgon är det sisa språket i 6an :)♥

det gillas ! ♥

japp japp :) ♥

kommer typ några bilder ♥

hejdå ♥

kommentera tack♥

skuggor :))

   jag ? :)   sko vattnet ! <3   skor :PP   


Av tovaolsson - 28 maj 2011 15:49

Ja nu tänkte jag köra dag 2 : fem sanningar om mej själv.

1. Jag hatar bråk !!

2. Jag älskar att bada.

3. Jag hatar myggor och knott :P

4. Jag älskar mina kompisar ♥

5. Jag vill bli skidproffs när jag blir stor - eller orienteringsproffs :)

ja de va 5 sanningar om mej själv :PP


igår va jag med NicoPicko hon sov här ! :)

vi tittade på talang sen la vi oss och snacka och skratta somnade vid halv 11 för vi skulle gå på stan idag :) så har nyss kommit hem från stan :) hittade en ass fin bikini ! ♥

älskar den! ♥ och så hittade jag skolavslutningskläder är nöjd ! :) , sista skolanslutningen i sågmyra blir det om 5 skoldagar :) eller den 5 dagen är det skolavslutning :) (Y) 

längtar så enormt mkt ♥

men ska till godis britta snart :)

har också köpte en morsdags present :)

imorgon är det minimarathon ! :OO

men är snorig så måste antagligen ta det lungt ,, ( undra hur LUNGT det kommer gå :P ) kan ej ta det lungt på en tävling då men vill ej bli mer sjuk så lika bra och ta det lungt kommer iallafall i mål :)

men ska till britta nu ♥♥

hejdå ♥


lycka till kanske ? ♥

åker kl: 06.00 imorgon bitti mot stockholm så en tidig kväll idag :) ♥

Av tovaolsson - 27 maj 2011 07:04

Ja nu tänkte jag köra dag 1 ♥

fakta om dej själv:

Jag heter Tova Olsson fyller snart 13 år (Y)

Jag älskar att orientera och åka längdskidor :)

Jag är också löpare :)

Jag har 6 dagar kvar på SÅGMYRASKOLAN ! :PPP

hahah :)

Sen blir det Bjurs (Y)

ja men ni vet ju typ allt om mej :PP


Men jag han ej skriva igår efter skolan ! ♥

jag va iaf med nico :) 

vi badade fast jag badade typ inte :PP

men det gjorde nico hon dök från bryggan :)

sen hoppade vi studsmatta! ♥

Kl:17.00 började min bros sommarfest så då va vi där och tittade när de sjöng och dansade :)

sen åkte vi upp till värmestugan och orienterade det va kretstävling :)

det gick väll bra ♥

men ska snart till skolan nu hejdå ♥


PS: sista idrotten med Sågmyraskolan idag (YY)

Av tovaolsson - 26 maj 2011 07:46

Ja idag är man trött :)

efter kabaren igår ! :P

är nöjd med mina sånger och alla andra gjorde det grymt bra ! ♥

Lilla Tida då , hon sjöng HÅLL OM MEJ själv ! :oo

hur vågade hon det ! :Oo

aja men går man i F-klass kanske man gör det ! :)

men ska snart ut till kaninen sen ska jag till skolan ! :((  

men nu är det bara 7 dagar kvar ! :oo ass najs sen är det hejdå sågmyra skolan föralltid ! ♥

ass skönt ! ! !

här kommer några låtar som vi hade på egna uppträdande igår ! ! ♥

 Tida sjöng :) <3                                                                                                                                      Maj och Emma J ♥ ( lite fel artist )     ( den under utan dina andetag sjöng maj och vicky ♥ )     hejdå<3



Av tovaolsson - 25 maj 2011 14:44

Har aldrig kört en sån här så nu är det dags att prova :)♥


Dag 1: Fakta om mej själv.

Dag 2: Fem sanningar om mej själv.

Dag 3: Min absolut bästavän.

Dag 4: Bästa sommaren.

Dag 5: Vad jag hälst har på mej.

Dag 6: Bloggar som jag följer.

Dag 7: Facebook profilbild.

Dag 8: Gammal och ny bild på mej själv.

Dag 9: Bästa minnet.

Dag 10: Msn profilbild.

Dag 11: Någon jag saknar.

Dag 12: Vänner som du litar på upp till 100%.

Dag 13: Vad jag gör med mina kompisar.

Dag 14: En bild som får mej att le.

Dag 15: En bild från när jag va liten.


 

Av tovaolsson - 25 maj 2011 14:28

Hej , ♥ :)

idag har vi varit hos mormor ( gammelmormor )

hon fyllde 86 igår :) ♥ Grattis ♥

sen handlade vi jag köpte en parfym (L) :) och hårsnoddar och hårnålar :)

har städat rummet nyss också och plockat ner alla priser i en låda :)

orkar ej ha dom framme dom får ändå inte plats på hyllORNA !

sitter här i sängen och bara slappar nu :)

kl:16.00 är det kabare :)

jajusta har ej berättat att jag inte har varit i skolan än för vi börjar kl:15.30 för vi har kabare så slutar vi kl:20.00 :)

najs dag ! ♥

jag och min Maja ska sjunga hoppas det går bra ! ♥

   Bild i repris vet :)♥


föralltid bästa vänner ♥                                                                                       men jag ska också sjunga med alla orienterare hoppas det går bra :) ♥det tror jag nog ! ♥ men forsätt kolla min blogg :) hejdå<3





Ovido - Quiz & Flashcards